reklama

Videla som na ulici

Co uz je doma zbytocne, alebo sa nezmesti ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pri foteni sa ma okoloiduci pytali, ci som nejaka umelkyna a tie stolicky si tam nazvlacala kvoli foto ;)

Obrázok blogu

Nie nie, to tu fakt daky dobrak spravil domacke posednie, pre ludi cakajucich na bus c.71

Obrázok blogu

Na dalsej ulici ma zaujali "PLECHOVE KONE NA BETONE" :)

Ani som si nevsimla, ake sluzby ponukala dielnicka, dvere ktorej ozvlastnili tieto vraniky

Obrázok blogu

Foto:M.K

Maria Kocisova

Maria Kocisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Romanticka, co veri ze sny sa plnia, milujuca a milovana... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu