reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maria Kocisova

Maria Kocisova

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Romanticka, co veri ze sny sa plnia, milujuca a milovana... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

To nebol moj "halloweensky" vystrelok ;)

Maria Kocisova

To nebol moj "halloweensky" vystrelok ;)

Od polnoci mam oficialne rok po 30tke. Vsetci moji zlati doma o par hodin vyrazia na cintoriny, vzdat uctu vsetkym milovanym zosnulym. No a ja si tu len tak pisem posilnena cervenym vinkom.

  • 1. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Zrkadlenie

Maria Kocisova

Zrkadlenie

Ziadalo sa mi na sklonku dna fotit :)

  • 30. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Black & White and happy

Maria Kocisova

Black & White and happy

Strnasty jun 2008 ostane, navzdy v nasich srdciach. Nasi susedia mali svadbu. Nebola by azda nicim vynimocna, ako kazda ina, ale predsa ...... Linduska je slovenka a Brant je narodeny na Haiti, ale obaja vyrastli a ziju v NYC. Mali sme tu cest byt na ich svadbe. Vidiet, zazit rozdiel dvoch kultur a tradicii. Na tejto krasnej oslave lasky sme si uvedomili, ako ludi spaja hudba a tanec. Bez rozdielu farby pleti, inej reci ci narodnosti. Plna lasky, hudby, tanca a uzasnej zabavy, taka bola nasa sobota 14.6.2008 Snazila som sa zachytit krasne momenty tohto dna, ako sa len najlepsie dalo. Nebola som oficialny fotograf na tejto svadbe a preto som nemala vzdy to najlesie miesto na fotenie , ale aj tak som celkom spokojna.

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Videla som na ulici

Maria Kocisova

Videla som na ulici

Co uz je doma zbytocne, alebo sa nezmesti ...

  • 11. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Dakujem ze som

Maria Kocisova

Dakujem ze som

Krasnu sviatocnu nedelu mami :)

  • 10. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Kuchynske abstrakcie

Maria Kocisova

Kuchynske abstrakcie

alebo invazia z vesmiru ;)

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Tajomny napoj lasky

Maria Kocisova

Tajomny napoj lasky

bez receptu ...

  • 24. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Nedelny obed z casopisu

Maria Kocisova

Nedelny obed z casopisu

Ked neviem co varit, prelistujem jeden slovensky tyzdennik venovany zenam a stale tam najdem nieco chutne. Napriklad, ako dnes. Rezne pod jablkovou perinou. Pomerne rychle a podla mna velmi chutne, masite jedlo. Zabudla som sice obalit masko v muke, ale myslim ze som tym aj tak nic nepokazila.

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Cirkusova sobota

Maria Kocisova

Cirkusova sobota

Po dlllllhom case som si vychutnala cirkusove predstavenie. Atmosfera pod sapito je sice celkom ina, ako na zakrytej ladovej ploche v medizonskej zahrade, ale sou naplnila moje ocakavania. Neviem ci to bola najlepsia sou, aku mozno vidiet na zemi, ale fakt je, ze doteraz som skutocne lepsie vykony artistov, klaunov a krotitelov nevidela. Manzel kupil listky na poslednu chvilu, cize sme sedeli dost daleko a preto kvalita fotiek zodpoveda vzdialenosti a pouzitej technike. Damy a pani vitam Vas na predstaveni cirkusu ...

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Neskore nocne foto ...

Maria Kocisova

Neskore nocne foto ...

Vdaka neskorej kavicke, neskoro v noci, pri neskorom chrumani jablcka ...

  • 30. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Plnka ako bochnik chleba

Maria Kocisova

Plnka ako bochnik chleba

Nic mimoriadne a predsa velmi chutne ... Popri vsetkych masovych, velkonocnych lahodkach, salatoch a zakuskoch zvyknem pripravit aj chutnu plnku, ktora mi tentokrat pripominala krasne bochnicky chlebika.

  • 23. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Velkonocne vajce v hlavnej ulohe

Maria Kocisova

Velkonocne vajce v hlavnej ulohe

Miesto umyvania okien, prasenia kobercov, teda velkeho jarneho upratovania som si dnes fotila velkonocne vajicka. Lenosim a tvarim sa, ze Velka noc pride aj bez umytych okien, ale len co chytim do ruky cistiace prostrieky, tak ma nic nezastavi :) Potom si vecer znicena sadnem a budem sa tesit cistym oknam, velkonocnej vyzdobe a zajtra si vychutnam krasnu Kvetnu nedelu PRAJEM VESELU, FAREBNU, VONAVU VELKU NOC

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
A ja Vam vinsujem f totym novym roku ...

Maria Kocisova

A ja Vam vinsujem f totym novym roku ...

A ja Vam vinsujem f totym novym roku, zeby Vam zavse hrali hudaci do kroku Naj zadna osoba nezije lem v psoce a neni furt sama jak toten kol v ploce

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 694x
  • 2
Predvianocna naladicka, adventny vencek po mojom ...

Maria Kocisova

Predvianocna naladicka, adventny vencek po mojom ...

  • 8. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Maxi-kvapka pre radost ...

Maria Kocisova

Maxi-kvapka pre radost ...

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Svetielko vo svetle

Maria Kocisova

Svetielko vo svetle

Vanilkovy plamienok, rozohrial mi dusu  Svetielko vo svetle ...

  • 9. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ked hrala Swedish lullaby

Maria Kocisova

Ked hrala Swedish lullaby

Leo lezi v postielke so svojimi dvoma plysovymi opickami, snazi sa zaspinkat. Elissa volala, ze najnovsie zaspava pri ticho pustenej SWEDISH LULLABY.

  • 29. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 538x
  • 0
Slovak heritage festival- New Jersey

Maria Kocisova

Slovak heritage festival- New Jersey

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Oda na nohy

Maria Kocisova

Oda na nohy

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tesim sa na jesen ...

Maria Kocisova

Tesim sa na jesen ...

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu